-
מערכת מסופונים לאנשי מכירות – המערכת מספקת את ארגז הכלים המלא לאיש המכירות. באמצעותה, איש המכירות מקבל גישה למערכות הארגון ויכול: לנהל ולעקוב אחר לידים, תוך כדי בניית הצעת מחיר, הפיכתה להזמנה, וכלה בהנפקת חשבונית מתוך מערכת הנהלת החשבונות.
פתרונות
-
מערכת מסופונים לאנשי מכירות – המערכת מספקת את ארגז הכלים המלא לאיש המכירות. באמצעותה, איש המכירות מקבל גישה למערכות הארגון ויכול: לנהל ולעקוב אחר לידים, תוך כדי בניית הצעת מחיר, הפיכתה להזמנה, וכלה בהנפקת חשבונית מתוך מערכת הנהלת החשבונות.
-
מערכת לניהול קריאות שרות – המערכת מספקת פתרון מלא לניהול ומעקב אחר קריאות שרות, חוזי שרות,SLA ותעודות אחריות. המערכת כוללת אפליקציית WEB, המותאמת לטלפון של טכנאי השרות בשטח, אשר מקבל את קריאת השרות ישירות לנייד, יכול לנווט לקריאה באמצעות קישור ל-WAZE, לעדכן את הקריאה ישירות מהשטח, להחתים את הלקוח החתמה דיגיטלית ועוד.
-
פורטל ארגוני – אתר אינטרנט שיתופי נגיש לכלל העובדים מכל מקום ומכל מכשיר. הפורטל מרכז את כל המידע הארגוני והעסקי במקום אחד ומכיל כלים לשיתוף פעולה ומידע בין צוותים, מחלקות וגורמי חוץ. הפורטל משמש כשער הכניסה לארגון ומהווה את שולחן העבודה של כל עובד.
ורצפת המחסן.
-
מערכת B2B – המערכת מאפשרת פתיחה מהירה, של הזמנה או קריאת שרות, עצמאית ע"י הלקוח או הספק, באמצעות דף אינטרנט שהוקצה לו בהרשאה ע"י החברה שמספקת את השירות.
-
מערכת גביה – המערכת מאפשרת מעקב אחר לקוחות חייבים, בהתאם לתנאי התשלום המוגדרים להם, בנוסף לשליחת תזכורות עבור חשבוניות העומדות להיפרע.
-
מערכת שיווק וניהול קמפיינים – המערכת מבוססת CRM לניהול קשרי לקוחות, מאפשרת יצירה וניהול קמפיינים, סקרים או משובים, באמצעות רשימות תפוצה, למייל / SMS / פקס, ע"פ חתכים שונים.
6 דרכים לפתיחת קריאת שירות
מערכת מג'יקנט מציעה 6 אופציות לפתיחת קריאות שירות:
-
ע"י המשבץ – הגורם במשרד שמקבל את הקריאה (טלפון, ווטסאפ, מייל...)
-
ע"י אנשי השטח (טכנאים)
-
ע"י הלקוחות עצמם (קבועים או מזדמנים)
-
פתיחת קריאה ללא שיבוץ:
אפשרות זו מיועדת למי שמקבל את הקריאה ואינו יודע, יכול, רשאי או צריך לשבץ טכנאי או איש שטח לקריאה
לחיצה על כפתור "הוספת קריאה" (מסומן בחץ אדום) בעמוד ראשי-שירות תפתח את עמוד הוספת הקריאה.
שימו לב: אפשרות זו זהה לאפשרות לחיצה על כפתור "פתיחת קריאה מהירה" מכל מקום במערכת:
קריאה הנפתחת באופן זה יכולה להיות משובצת, אם בוחרים לה טכנאי, תאריך ושעת שיבוץ, אך אין חובה לשבץ אותה, וניתן להשאירה לא משובצת , עד לשיבוץ עתידי.
קריאה הנפתחת דרך לוח השיבוצים תשובץ אוטומטית כברירת מחדל למועד שנבחר ביומן, ומשך הקריאה הוא חצי שעה. ניתן לשנות זאת ידנית, להאריך ואף להזיז את מועד הקריאה, הן במעמד הקמתה והן בכל שלב לאחר מכן.
כל שינוי במועד הקריאה לאחר הקמתה יעדכן את הטכנאי ששובץ אליה, ופוטנציאלית גם את הלקוח שהקריאה קשורה אליו.
המערכת מאפשרת גם לאיש השטח, העובד עם הטלפון הנייד, לפתוח קריאות. לשם פתיחת קריאה, יש ללחוץ על "פתיחת קריאה" מממשק הנייד, כפי שניתן לראות בדוגמא הבא:
קריאה שנפתחה מהנייד תופיע כמובן בכל מקום במערכת (ראשי שירות, לוח השיבוצים וכו'). ניתן לשבץ טכנאי אחר לקריאה, אם מדובר במנהל עבודה למשל.
4. פתיחת קריאה ע"י לקוח קיים באמצעות מייל
6. פתיחת קריאה ע"י לקוח מזדמן באמצעות מודול C2B