התקשר עכשיו: 03-9000980

מודול שרות


מערכת  Magicnet שרות היא מערכת  חדשנית ומתקדמת המאפשרת ניהול  מלא ואפקטיבי של מערך השרות בארגון ומותאמת לכל סוגי החברות נותנות השירותים .

 המערכת נותנת מענה לכל תהליך אספקת השירות משלב פתיחת הקריאה דרך הטיפול בה [במעבדה או בשטח} ועד לסגירתה ,בממשק אחיד ונוח 

לכל מערך אנשי השרות .מוקדנים\יות,טכנאים\יות ,מעבדה, HELP DESK ,מנהל השירות ומערכת החיוב והגביה .

המערכת מבוססת WEB  ונגישה מכל מקום ומכל מכשיר, מחשב, טאבלט וטלפון חכם ,במימשק גרפי  אינטואטיבי המותאם לטכנאי השטח .ראה תמונות >>

למנהל השרות מספקת המערכת  כלי ניהול ומעקב בזמן אמת ONLINE דרך מסכי פריסה  עדכניים ,דוחו"ת ,לוח גרפי,תזכורות התראות ועוד ,.

בסיום תהליך השרות מספקת המערכת דוחו"ת חיוב משוקללים ,דוחו"ת יעילות, וכלים לניתוח וטיוב מערך השרות.

 "מערכת Magicnet  שרות" חוסכת זמן וכסף ומגדילה את  היעילות והרווחיות של מערך השרות בחברה.

בין הכלים שמציעה המערכת:

  • ניהול ומעקב אחר קריאות שרות וצפייה בפרטים מלאים של הקריאה
  • ניהול ומעקב אחר חוזה שרות, SLA ותעודות אחריות
  • מערכת CRM לניהול לקוחות
  • היסטוריית קריאות ללקוח
  • היסטוריית קריאות למכשיר על-פי מספר סידורי
  • מערכת B2B המאפשרת ללקוחות החברה לפתוח קריאות שירות באתר אינטרנט  ולעקוב אחר סטאטוס הקריאה .
  • אפשרות של חיוויים והתראות SMS ללקוחות
  • אפשרות החתמה דיגיטאלית על מסמכים שונים
  • ניהול בנק שעות של לקוחות
  • חלפים לקריאה
  • ניהול זמן – קריאות שירות
  • שיבוץ טכנאים בלו"ז לפי חלוקת אזורים ארצית
  • הפקת דוחות מתקדמים למנהלים
  • הצגת קריאות שירות בסטאטוסים המתאימים לאנשי המעבדה (סטאטוסים דינאמיים לבחירת הלקוח(
  • דוח יעילות עבודה
  • תיק לקוח לשיתוף מידע הכולל קבצים והערות קבועות אודות הלקוח
  • מסך ראשי למעקב און ליין אחר הקריאות בשיוך לטכנאי או סטאטוס מסוים

התאמות נוספות בהתאם לדרישה

בשלב האפיון מותאמת מערכת השירות  באופן  אינדיבידואלי לכל חברה בהתאם לתהליך מתן השירות אותו היא מספקת.

המערכת יכולה לשמש כמודול עצמאי נפרד, או בסנכרון מלא למערכת ה ERP בחברה -, {חשבשבת , SAP , פריורטי.}

המערכת מציעה ערך מוסף ופתרונות משלימים למודול קריאות השירות הקיים ב-ERP.

logosap.bmp

לתיאום פגישה והדגמה לחץ כאן