-
מערכת מסופונים לאנשי מכירות – המערכת מספקת את ארגז הכלים המלא לאיש המכירות. באמצעותה, איש המכירות מקבל גישה למערכות הארגון ויכול: לנהל ולעקוב אחר לידים, תוך כדי בניית הצעת מחיר, הפיכתה להזמנה, וכלה בהנפקת חשבונית מתוך מערכת הנהלת החשבונות.
פתרונות
-
מערכת מסופונים לאנשי מכירות – המערכת מספקת את ארגז הכלים המלא לאיש המכירות. באמצעותה, איש המכירות מקבל גישה למערכות הארגון ויכול: לנהל ולעקוב אחר לידים, תוך כדי בניית הצעת מחיר, הפיכתה להזמנה, וכלה בהנפקת חשבונית מתוך מערכת הנהלת החשבונות.
-
מערכת לניהול קריאות שרות – המערכת מספקת פתרון מלא לניהול ומעקב אחר קריאות שרות, חוזי שרות,SLA ותעודות אחריות. המערכת כוללת אפליקציית WEB, המותאמת לטלפון של טכנאי השרות בשטח, אשר מקבל את קריאת השרות ישירות לנייד, יכול לנווט לקריאה באמצעות קישור ל-WAZE, לעדכן את הקריאה ישירות מהשטח, להחתים את הלקוח החתמה דיגיטלית ועוד.
-
פורטל ארגוני – אתר אינטרנט שיתופי נגיש לכלל העובדים מכל מקום ומכל מכשיר. הפורטל מרכז את כל המידע הארגוני והעסקי במקום אחד ומכיל כלים לשיתוף פעולה ומידע בין צוותים, מחלקות וגורמי חוץ. הפורטל משמש כשער הכניסה לארגון ומהווה את שולחן העבודה של כל עובד.
ורצפת המחסן.
-
מערכת B2B – המערכת מאפשרת פתיחה מהירה, של הזמנה או קריאת שרות, עצמאית ע"י הלקוח או הספק, באמצעות דף אינטרנט שהוקצה לו בהרשאה ע"י החברה שמספקת את השירות.
-
מערכת גביה – המערכת מאפשרת מעקב אחר לקוחות חייבים, בהתאם לתנאי התשלום המוגדרים להם, בנוסף לשליחת תזכורות עבור חשבוניות העומדות להיפרע.
-
מערכת שיווק וניהול קמפיינים – המערכת מבוססת CRM לניהול קשרי לקוחות, מאפשרת יצירה וניהול קמפיינים, סקרים או משובים, באמצעות רשימות תפוצה, למייל / SMS / פקס, ע"פ חתכים שונים.
פורטל ארגוני
פורטל ארגוני מהו?
פורטל ארגוני הוא אתר אינטרנט שיתופי, המכיל כלים לשיתוף פעולה ומידע
בין צוותים, מחלקות וגורמי חוץ.
יתרונות הפורטל הארגוני:
-
ריכוז נתוני המידע המרכזיים תחת קורת גג אחת.
-
אפשרות גישה למידע מכל מקום ומכל מכשיר המחובר לאינטרנט.
-
משמש כלוח מודעות ציבורי לפרסומים ועדכונים מטעם הארגון, כגון: ימי הולדת,עובדים מצטיינים, נהלים חדשים וכו'.
-
בעל אבטחה גבוהה.
-
נח בעת שיתוף מידע עם גורמים חיצוניים.
-
מותאם באופן אישי על מנת להכיל את המידע הנדרש לכל עובד, מחלקה או ארגון.
-
ניהול פרטי העובדים, הלקוחות והספקים תוך שמירה על פרטיותם ומניעת זליגת מידע.
איך בוחרים פורטל ארגוני?
הכלים הכי חשובים בכל פורטל ארגוני הם:
-
מיקום מרכזי לשמירת קבצים.
-
זמינות של פריטי מידע ותוכן בצורה מאובטחת באינטרנט.
-
ממשק נוח לניהול דף הבית.
רצוי לתת עדיפות לפורטל ארגוני שבו:
-
שמירת המסמכים מתבצעת ישירות מתוך הקבצים עצמם.
-
ניהול המסמכים כולל ניתוב, איסוף חתימות, אישורים ודירוג.
יש לבחור פורטל ארגוני שבו אפשר:
-
לקבל התראות בדואר האלקטרוני אודות שינויים שבוצעו.
-
לבצע חיפוש כללי או ממוקד לפי מאפייני הקובץ.
-
ליצור טפסים מקוונים.
אלו הדברים הקטנים שעושים את ההבדל בין אתר אינטרנט רגיל לבין פורטל ארגוני ייעודי
MAGICNET מכיל בנוסף:
-
ניהול משימות אישיות.
-
גלריית תמונות וספר טלפונים.
-
מסנג'ר פנים ארגוני – מציג זמינות משתמשים עם אפשרות לקיום צ'אט.