-
מערכת מסופונים לאנשי מכירות – המערכת מספקת את ארגז הכלים המלא לאיש המכירות. באמצעותה, איש המכירות מקבל גישה למערכות הארגון ויכול: לנהל ולעקוב אחר לידים, תוך כדי בניית הצעת מחיר, הפיכתה להזמנה, וכלה בהנפקת חשבונית מתוך מערכת הנהלת החשבונות.
פתרונות
-
מערכת מסופונים לאנשי מכירות – המערכת מספקת את ארגז הכלים המלא לאיש המכירות. באמצעותה, איש המכירות מקבל גישה למערכות הארגון ויכול: לנהל ולעקוב אחר לידים, תוך כדי בניית הצעת מחיר, הפיכתה להזמנה, וכלה בהנפקת חשבונית מתוך מערכת הנהלת החשבונות.
-
מערכת לניהול קריאות שרות – המערכת מספקת פתרון מלא לניהול ומעקב אחר קריאות שרות, חוזי שרות,SLA ותעודות אחריות. המערכת כוללת אפליקציית WEB, המותאמת לטלפון של טכנאי השרות בשטח, אשר מקבל את קריאת השרות ישירות לנייד, יכול לנווט לקריאה באמצעות קישור ל-WAZE, לעדכן את הקריאה ישירות מהשטח, להחתים את הלקוח החתמה דיגיטלית ועוד.
-
פורטל ארגוני – אתר אינטרנט שיתופי נגיש לכלל העובדים מכל מקום ומכל מכשיר. הפורטל מרכז את כל המידע הארגוני והעסקי במקום אחד ומכיל כלים לשיתוף פעולה ומידע בין צוותים, מחלקות וגורמי חוץ. הפורטל משמש כשער הכניסה לארגון ומהווה את שולחן העבודה של כל עובד.
ורצפת המחסן.
-
מערכת B2B – המערכת מאפשרת פתיחה מהירה, של הזמנה או קריאת שרות, עצמאית ע"י הלקוח או הספק, באמצעות דף אינטרנט שהוקצה לו בהרשאה ע"י החברה שמספקת את השירות.
-
מערכת גביה – המערכת מאפשרת מעקב אחר לקוחות חייבים, בהתאם לתנאי התשלום המוגדרים להם, בנוסף לשליחת תזכורות עבור חשבוניות העומדות להיפרע.
-
מערכת שיווק וניהול קמפיינים – המערכת מבוססת CRM לניהול קשרי לקוחות, מאפשרת יצירה וניהול קמפיינים, סקרים או משובים, באמצעות רשימות תפוצה, למייל / SMS / פקס, ע"פ חתכים שונים.
גם, ובעיקר, בזמנים מאתגרים- חשוב לעבוד נכון!
בימים לא פשוטים אלו, חברות שעובדות צריכות לקחת בחשבון את בריאות עובדיהן ולקוחותיהן. להקפיד על ההנחיות ולצמצם מגע ככל הניתן.
בשגרה כמו בחירום, אדוייס עובדת ופועלת עבורך, הלקוח, הן מבחינת מחלקת המכירות והן מבחינת התמיכה השוטפת בלקוחות.
חלק מהכלים שניתן למצוא במערכת קידום המכירות:
-
ניהול ומעקב מלא אחר הצעות מחיר, הזמנות וחשבוניות
-
איתור מלאי מול מערכות הארגון
-
המרת הצעת מחיר להזמנה במערכת ה- ERP
-
מערכת הרשאות מתקדמת
-
הגדרות יעדים לסוכני המכירות על ידי הדרג הניהולי
-
שליטה ומעקב מלא של הדרג הניהולי
-
דוח מכירות המציג יעדים מול ביצועים
-
חיבור רציף למידע הארגוני (הזמנות לקוחות / מלאי / גיול חובות)
-
קבלת מידע חשבונאי עדכני אודות הלקוח
-
ניהול יומן לשיבוץ ביקורים ופגישות
-
התראות ותזכורות לתהליכים מול הלקוח
-
גישה מלאה לקטלוג המוצרים של החברה כולל מחירוני לקוח