top of page

גם, ובעיקר, בזמנים מאתגרים- חשוב לעבוד נכון!

בימים לא פשוטים אלו, חברות שעובדות צריכות לקחת בחשבון את בריאות עובדיהן ולקוחותיהן. להקפיד על ההנחיות ולצמצם מגע ככל הניתן.

חברות שלהן סוכני מכירות בשטח מתפקדות בתנאים לא אידיאליים כרגע, וסוכני המכירות, שלהם אין תחליף, נדרשים להקפיד על מרחק והגיינה. 
אחד הפתרונות שיכולים לסייע בכך הוא מערכת מסופונים עבור סוכני המכירות, המקושר לתוכנת הERP בחברה (sap, פריוריטי או חשבשבת).
המסופון מספק לסוכן את כלל המידע הרלוונטי אודות הלקוח, היסטוריית הרכישות שלו, חובות פתוחים, פריטים, מלאים וכו', ללא כל צורך להגיע פיזית למשרד.
בחירום , כמו בשיגרה, ועל אחת כמה וכמה בזמנים כאלה, חשוב להתייעל, לעבוד באופן מקוון, שמאפשר עבודה מרחוק, להרחיב את היכולות הדיגיטליות של העסק ולאפשר גם ללקוחות להזמין מרחוק, ללא נוכחות פיזית, או צורך בשיחת טלפון.
מערכת מג'יקנט, מבית אדוייס אלקטרוניקה, מציעה זאת. המערכת מאפשרת לסוכני המכירות לייצר הזמנות / הצעות מחיר מהשטח, מכל מקום ואון ליין, ללא צורך בניירות (כרטסות, דוחות גיול חובות, מחירונים, קטלוגים) , ללא צורך בהודעות וטלפונים הלוך -חזור מול המשרד האחרוי, וללא צורך בהקלדות מיותרות. כמו כן, המערכת מונעת טעויות ובזבוז זמן וכסף.
 

בשגרה כמו בחירום, אדוייס עובדת ופועלת עבורך, הלקוח, הן מבחינת מחלקת המכירות והן מבחינת התמיכה השוטפת בלקוחות.

חלק מהכלים שניתן למצוא במערכת קידום המכירות​:
 

  • ​ניהול ומעקב מלא אחר הצעות מחיר, הזמנות וחשבוניות

  • איתור  מלאי מול מערכות הארגון

  • המרת הצעת מחיר להזמנה במערכת ה- ERP

  • מערכת הרשאות מתקדמת

  • הגדרות יעדים לסוכני המכירות על ידי הדרג הניהולי

  • שליטה ומעקב מלא של הדרג הניהולי

  • דוח מכירות המציג יעדים מול ביצועים

  • חיבור רציף למידע הארגוני (הזמנות לקוחות / מלאי / גיול חובות)

  • קבלת מידע חשבונאי עדכני אודות הלקוח

  • ניהול יומן לשיבוץ ביקורים ופגישות

  • התראות ותזכורות לתהליכים מול הלקוח

  • גישה מלאה לקטלוג המוצרים של החברה כולל מחירוני לקוח

bottom of page