top of page

מערכת שיווק וניהול קמפיינים מג'יקנט

"מ"קמפיין" - ל"ליד

יצירת "לידים" חדשים לאנשי המכירות וניהול קמפיינים הינו תהליך מאתגר. הצלחת הארגון בשיווק וניהול קמפיינים עם יכולת יצירת לידים חדשים, דורש ניהול תהליכי שיווק נכונים וממוקדים, עם יכולת לקבל משוב ומיידע רלוונטי מהשוק. יכולת זו תורמת להגדרת שוק היעד, ולמיקוד משאבים בחברה בכיוונים הנכונים.

מערכת השיווק וניהול קמפיינים מג'יקנט, מבית אדווייס, מאפשרת דיוור קמפיינים שיווקיים באמצעות– פקס/מסרון/ומייל, עם

אפשרות שליחת "פוסטר" שיווקי עם המסרים הרצויים.

בין הכלים שמציעה המערכת:

לדיוור אלקטרוני ומעקב SMS/E-MAIL יצירת קמפיינים באמצעות 

(יצירת קבוצות הומוגניות לפי משתנים נבחרים (מסונכרן מול מאגר הנתונים של החברה 

שליחת  מידע שיווקי/שירותי/אחר ע''פ תזמון לכל קבוצה 

('ניתוח נתונים למסר שנשלח (כמויות שנפתחו/נקראו/נמחקו וכו 

דפי נחיתה - מודעות אינטרנט 

ניהול מלא של כל אנשי הקשר כולל כל החיפושים האפשריים 

ניהול מלא של תבניות קמפיינים ואפשרות יצירת תבניות ללא הגבלה 

(יכולת אינטגרציה עם מערכות אחרות (סאפ ,פריוריטי ,חשבשבת ,קבצי אקסל ואאוטלוק 

אפליקציה סלולארית לסמרטפונים 

התאמה לחוקי הספאם 

ERP-שליחת כמות גדולה של אי-מיילים ללקוחות הקיימים במערכת ה 

תיאור מקרה

שלב ראשון בשליחת הקמפיין השיווקי הוא בחירת שוק היעד אליו אנחנו רוצים לשלוח את הקמפיין השיווקי. יש אפשרות לייבא רשימת לידים/לקוחות מגיליון אקסל, או לבחור את שוק היעד לפי סינון של רשימת לידים/לקוחות שקיימת במערכת  ולהפעיל את מנוע החיפוש המתקדם, לפי בחירת המשתמש העורך את הקמפיין השיווקי.

שוק היעד שנבחר מוצג עם הפרטים, ובשלב זה יכול המשתמש לבחור חברות מסוימות כשוק היעד, או לבחור  את כולם, ולבטל לקוחות ספציפיים שאליהם הוא איננו רוצה לשלוח את הקמפיין השיווקי.

 

בדוגמה למטה הוסרו 3 לידים/לקוחות מרשימת שוק היעד:

 לאחר בחירת שוק היעד הסופי לקמפיין השיווקי, מכין המשתמש את הקמפיין השיווקי.  מערכת הקמפיינים השיווקית של מג'יקנט עומדת בדרישות חוק הספאם, ומוצהר בה עם שליחת הקמפיין השיווקי, על פי החוק  מדובר בקמפיין שיווקי פרסומי -  פרסומת 

המשתמש מכין את "פוסטר" הקמפיין השיווקי, שיוזן למערכת הקמפיינים

פוסטר הקמפיין השיווקי מיובא לעורך הקמפיינים באפליקציה. יש גם אפשרות להוסיף מלל חופשי כחלק מהקמפיין  השיווקי, וגם לצרף קובץ לקמפיין.

כאשר הקמפיין השיווקי מוכן לשיגור, ישנה אפשרות לשלוח אותו לבדיקה – "שלח בדיקה" לכתובת אימייל מסוימת. במידה והקמפיין תקין אפשר לשלוח אותו לכל הלידים/לקוחות שברשימה ע"י "שלח עכשיו".  קמפיין שיווקי שנשלח בעבר ניתן ל"שיכפול", ולהישלח ללקוחות/לידים אחרים. כמו כן, ניתן לבטל קמפיין בכל נקודת זמן במשך השיגור.

לאחר שיגור הקמפיין, המתעניינים/ת פונים/ת לחברה דרך דף נחיתה – "צור קשר", ומשאירים/ת את הפרטים ליצירת קשר.

  • You have a new message:

  • Via: https://www.magicnet.co.il/

  • Message Details:

  • שם החברה- מערכות מחשוב בע"מ

  • נושא- מבצע למערכת ניהול קריאות שירות 

  • טלפון- 052-2982475

  • דוא"ל - Roy@comp-sys.co.il

  • איש קשר - רועי

  • תוכן פנייה- שלום וברכה, אני מתעניין ב" מבצע קיץ חם" בקשר למערכת לניהול קריאות שירות וטכנאי שטח בברכה רועי

  • Form Name - צור קשר

  • Sent on : 22 May, 2018

  • Thank you! 

בנוסף לפניות ישירות ללידים/לקוחות שהשאירו פרטים, המערכת מספקת כלים לניתוח תוצאות הקמפיין השיווקי. מודול הקמפיינים נותן מידע לגבי לידים/לקוחות שהתעניינו במיוחד בקמפיין, וכאלה שפחות. יכולת זו מאפשרת לשולח הקמפיין ליצור קשר באופן יזום עם לידים/לקוחות, שקיימת סבירות לגביהם, שהם התעניינו בקמפיין במיוחד.

בקמפיין שיווק מס' 164 למעלה, ניתן לראות שקיימים 568 לידים/לקוחות שפתחו את האימייל שהגיע אליהם, ועוד 15 לידים/לקוחות שפתחו את האימייל, וגם הקליקו על קישור שנשלח עם הקמפיין. מידע זה מאפשר לאיש המכירות לפנות באימייל לאותם לידים/לקוחות שמראים התעניינות במוצר/שירות המפורסם. אימיילים שנכשלו ניתנים להסיר מהרשימה.

 

מודול השיווק וניהול קמפיינים מג'יקנט פותח במשך כ-7 שנים ע"י מחלקת התוכנה של אדוויס – אדוויסטק. המערכת פועלת באופן יעיל ומעשי, כחלק מהתהליכים הקריטיים של מגוון חברות בהן קיים מערך מכירות שטח בכל גודל.

היתרונות המרכזיים של מערכת שיווק וניהול קמפיינים, מג'יקנט, מבית אדוויס הם:

 

לדיוור אלקטרוני ומעקב  SMS / E-MAIL יצירת קמפיינים באמצעות

( יצירת קבוצות הומוגניות לפי משתנים נבחרים ( מסונכרן מול מאגר הנתונים של החברה

שליחת מידע שיווקי /שירותי / אחר ע"פ תזמון לכל קבוצה​

( 'ניתוח נתונים למסר שנשלח ( כמויות שנפתחו/נקראו/נמחקו וכו

 דפי נחיתה- מודעות אינטרנט

CRM ניהול מלא של כל אנשי הקשר כולל כל החיפושים האפשריים

 ניהול מלא של תבניות ואפשרות יצירת תבניות ללא הגבלה

( יכול אינטגרציה עם מערכות אחרות (סאפ ,פריוריטי ,חשבשבת ,קבצי אקסל ואאוטלוק

 אפליקציה סלולארית לסמראטפונים.

 התאמה לחוקי הספאם.

שאלות ותשובות

? שאלה 1 - מה הם שירותי התמיכה

תשובה - קבוצת אדוויסטק מבית אדוויס תומכת בלקוחות מגי'קנט עם צוות טכני מיומן הממוקם בכפר סבא

?שאלה 2- מה מודל התמחור של התוכנה

תשובה - המערכת מתומחרת לפי מספר אי- מיילים חודשיים, בעלות חודשית

?שאלה 3- למה תוכנת הקמפיינים של מג'יקנט

: תשובה - פתרון המג'יקנט של אדוויס מספק את היתרונות הבאים

כחלק מקבוצת אדוויס - המערכת תוכננה מהשטח - 

המערכת מספקת כיסוי מקיף של צרכי הארגון - 

פרקטיות, פשטות וחדשנות - 

גמישות מודולרית/פונקציונלית - 

אפשרויות התאמה לדירשות - 

ERP-אינטגרציה מובנת ל - 

ממשקים למובייל וטאבלטים - 

מודל תמחור גמיש לפי צרכי הארגון - 

תמיכה ושירות מלאים - 

bottom of page