top of page

מערכת לניהול קריאות שרות

MAGICNET Field Service Management Application

magicnet_screen.jpeg

מערכת מג'יקנט, לניהול טכנאי שטח וקריאות שירות הינה תוכנה חדשנית ומתקדמת

המאפשרת למערך השירות בחברה  ניהול יעיל ואפקטיבי של קריאות השירות המופנות לטיפול במעבדה או לטכנאי השטח.

התוכנה בממשק WEB נגישה מכל מקום ומכל מכשיר -מחשב, טלפון חכם או טאבלט

 

תוכנת מג'יקנט  לניהול קריאות השירות יכולה לשמש כתוכנה עצמאית המסופקת בנפרד  לחברות  שעיקר עיסוקן הוא מתן שירות טכני. או כמודול שירות במערכת מג'יקנט לניהול

ארגוני המסופקת לחברות וארגונים  שמערך השירות בהן הוא חלק מכלל פעילויות החברה

 

מערכת מג'יקנט כוללת בתוכה מודולים שונים המספקים את כל הכלים הנדרשים לפעילות

החברה כגון מכירות, שיווק,  ניהול לקוחות מסופונים,מחסנים, מלאים ועוד

 

מערכת מג'יקנט מתממשקת למערכות הניהול סאפ וחשבשבת ומאפשרת סינכרון בזמן אמת למלאים אשראים נתוני לקוחות ועוד כך שאנשי השטח טכנאים או אנשי מכירות נגישים לנתונים חיוניים בזמן אמת לצרכי עבודתם  

 

 מערכת מג'יקנט לניהול טכנאי שטח וקריאות שירות כוללת כלי דיווח  ופתיחת קריאות שירות אצל הלקוח, המאפשרים לו גישה למערכת קריאות השירות לביצוע פעולות, כגון

פתיחת קריאת שירות, צפייה בסטטוס הקריאה, ביצוע הזמנה או צפייה בבנק שעות או    הסטוריית תיקונים ועוד נתונים שהחברה מעוניינת להציג בפניו על בסיס הרשאות

חלק מהכלים שניתן למצוא במערכת לניהול טכנאי שטח  וקריאות שרות:

  • ​צרוף חלפים לקריאה

  • ניהול בנק שעות ללקוח

  • אפשרות צפייה בהיסטוריית קריאות ללקוח

  • אפשרות החתמה דיגיטלית על מסמכים שונים

  • שיבוץ טכנאים בלו"ז לפי חלוקת אזורים ארצית

  • היסטוריית קריאות למכשיר על-פי מספר סידורי

  • אפשרות חיווי והתראות SMS לטכנאים וללקוחות

  • אפליקציית WEB לטכנאי לעדכון קריאות מהשטח

  •  ניהול ומעקב אחר חוזה שירות, SLA ותעודות אחריות

  • הצגת קריאות שירות בסטאטוסים המתאימים לאנשי המעבדה

  • הפקת דוחות מתקדמים למנהלים, כגון: דוח יעילות עבודה לטכנאי

  • תיק לקוח לשיתוף מידע הכולל קבצים והערות קבועות אודות הלקוח

  • מערכת B2B, המאפשרת ללקוחות החברה לפתוח ולעקוב אחר הטיפול בקריאה

  • מסך ראשי למעקב, בזמן אמת, אחר קריאות השרות, כולל אפשרויות סינון מתקדמות

קרא עוד 

bottom of page