-
מערכת מסופונים לאנשי מכירות – המערכת מספקת את ארגז הכלים המלא לאיש המכירות. באמצעותה, איש המכירות מקבל גישה למערכות הארגון ויכול: לנהל ולעקוב אחר לידים, תוך כדי בניית הצעת מחיר, הפיכתה להזמנה, וכלה בהנפקת חשבונית מתוך מערכת הנהלת החשבונות.
פתרונות
-
מערכת מסופונים לאנשי מכירות – המערכת מספקת את ארגז הכלים המלא לאיש המכירות. באמצעותה, איש המכירות מקבל גישה למערכות הארגון ויכול: לנהל ולעקוב אחר לידים, תוך כדי בניית הצעת מחיר, הפיכתה להזמנה, וכלה בהנפקת חשבונית מתוך מערכת הנהלת החשבונות.
-
מערכת לניהול קריאות שרות – המערכת מספקת פתרון מלא לניהול ומעקב אחר קריאות שרות, חוזי שרות,SLA ותעודות אחריות. המערכת כוללת אפליקציית WEB, המותאמת לטלפון של טכנאי השרות בשטח, אשר מקבל את קריאת השרות ישירות לנייד, יכול לנווט לקריאה באמצעות קישור ל-WAZE, לעדכן את הקריאה ישירות מהשטח, להחתים את הלקוח החתמה דיגיטלית ועוד.
-
פורטל ארגוני – אתר אינטרנט שיתופי נגיש לכלל העובדים מכל מקום ומכל מכשיר. הפורטל מרכז את כל המידע הארגוני והעסקי במקום אחד ומכיל כלים לשיתוף פעולה ומידע בין צוותים, מחלקות וגורמי חוץ. הפורטל משמש כשער הכניסה לארגון ומהווה את שולחן העבודה של כל עובד.
ורצפת המחסן.
-
מערכת B2B – המערכת מאפשרת פתיחה מהירה, של הזמנה או קריאת שרות, עצמאית ע"י הלקוח או הספק, באמצעות דף אינטרנט שהוקצה לו בהרשאה ע"י החברה שמספקת את השירות.
-
מערכת גביה – המערכת מאפשרת מעקב אחר לקוחות חייבים, בהתאם לתנאי התשלום המוגדרים להם, בנוסף לשליחת תזכורות עבור חשבוניות העומדות להיפרע.
-
מערכת שיווק וניהול קמפיינים – המערכת מבוססת CRM לניהול קשרי לקוחות, מאפשרת יצירה וניהול קמפיינים, סקרים או משובים, באמצעות רשימות תפוצה, למייל / SMS / פקס, ע"פ חתכים שונים.
מערכת לניהול קריאות שרות
MAGICNET Field Service Management Application
מערכת מג'יקנט, לניהול טכנאי שטח וקריאות שירות הינה תוכנה חדשנית ומתקדמת
המאפשרת למערך השירות בחברה ניהול יעיל ואפקטיבי של קריאות השירות המופנות לטיפול במעבדה או לטכנאי השטח.
התוכנה בממשק WEB נגישה מכל מקום ומכל מכשיר -מחשב, טלפון חכם או טאבלט
תוכנת מג'יקנט לניהול קריאות השירות יכולה לשמש כתוכנה עצמאית המסופקת בנפרד לחברות שעיקר עיסוקן הוא מתן שירות טכני. או כמודול שירות במערכת מג'יקנט לניהול
ארגוני המסופקת לחברות וארגונים שמערך השירות בהן הוא חלק מכלל פעילויות החברה
מערכת מג'יקנט כוללת בתוכה מודולים שונים המספקים את כל הכלים הנדרשים לפעילות
החברה כגון מכירות, שיווק, ניהול לקוחות מסופונים,מחסנים, מלאים ועוד
מערכת מג'יקנט מתממשקת למערכות הניהול סאפ וחשבשבת ומאפשרת סינכרון בזמן אמת למלאים אשראים נתוני לקוחות ועוד כך שאנשי השטח טכנאים או אנשי מכירות נגישים לנתונים חיוניים בזמן אמת לצרכי עבודתם
מערכת מג'יקנט לניהול טכנאי שטח וקריאות שירות כוללת כלי דיווח ופתיחת קריאות שירות אצל הלקוח, המאפשרים לו גישה למערכת קריאות השירות לביצוע פעולות, כגון
פתיחת קריאת שירות, צפייה בסטטוס הקריאה, ביצוע הזמנה או צפייה בבנק שעות או הסטוריית תיקונים ועוד נתונים שהחברה מעוניינת להציג בפניו על בסיס הרשאות
חלק מהכלים שניתן למצוא במערכת לניהול טכנאי שטח וקריאות שרות:
-
צרוף חלפים לקריאה
-
ניהול בנק שעות ללקוח
-
אפשרות צפייה בהיסטוריית קריאות ללקוח
-
אפשרות החתמה דיגיטלית על מסמכים שונים
-
שיבוץ טכנאים בלו"ז לפי חלוקת אזורים ארצית
-
היסטוריית קריאות למכשיר על-פי מספר סידורי
-
אפשרות חיווי והתראות SMS לטכנאים וללקוחות
-
אפליקציית WEB לטכנאי לעדכון קריאות מהשטח
-
ניהול ומעקב אחר חוזה שירות, SLA ותעודות אחריות
-
הצגת קריאות שירות בסטאטוסים המתאימים לאנשי המעבדה
-
הפקת דוחות מתקדמים למנהלים, כגון: דוח יעילות עבודה לטכנאי
-
תיק לקוח לשיתוף מידע הכולל קבצים והערות קבועות אודות הלקוח
-
מערכת B2B, המאפשרת ללקוחות החברה לפתוח ולעקוב אחר הטיפול בקריאה
-
מסך ראשי למעקב, בזמן אמת, אחר קריאות השרות, כולל אפשרויות סינון מתקדמות
קרא עוד